Aktualności Branding

Mirinda ma nowe logo

nowe logo mirindy

Pod koniec zeszłego tygodnia opisałem dla Ciebie najciekawszy rebranding marca – zmianę w Pepsi. Dziś zapraszam Cię do sprawdzenia rebrandingu innej marki z portfolio PepsiCo – Mirindy.

Ostatnio wiele się dzieje w temacie zmian wizerunków w branży produktów szybkozbywalnych, a w szczególności napojów. Od lutego nowe wizerunki zaprezentowały 7UP, Fanta czy właśnie Pepsi

Rebranding miesiąca #89: Pepsi (marzec 2023)

Nowe logo Mirindy

Do tej pory Mirinda reprezentowana była przez dość charakterystyczny logotyp, w którym dość pokracznie wyrysowanym zielonym literom towarzyszył biały obrys i stylizowana na listek kropka nad drugim „i”. Całość była dość pokraczna, jednak pasowała do charakteru marki, która nastawiona była przede wszystkim na młodych odbiorców. 

Mirinda nowe logo i stare logo

Ostatnio z nowego logo Fanty zniknął listek, wieńczący znak. Mirinda, czyli największy rywal napoju z koncernu Coca-Coli, zdecydowała się na pozostawienie swojego listka, ale przeniosła go w nad pierwszą literę „i”. Choć Mirinda ma być jeszcze bardziej młodzieżowa, to nowy logotyp nabrał trochę ogłady. Nie zmieniła się za to treść – dalej mamy tu do czynienia z zielonym logotypem, z białym obrysem. Logotyp Mirindy może być przenoszony na inne alfabety, w których zachowuje kolor i obrys.

Fanta ma nowe logo

Nowa tożsamość wizualna Mirindy

Jak możemy przeczytać w komunikacie wprowadzającym rebranding, nowy kierunek Mirindy i globalny slogan marki umacniają markę jako reprezentację następnego pokolenia, celebrując i obejmując tych tętniących życiem twórców, którzy mają odwagę wyrazić swoją kreatywność i wnieść swoją autentyczność zarówno w prawdziwym życiu, jak i online.

Nowe puszki Mirindy

Wizualnie Mirinda stawia na odważne i jaskrawe kolory. Towarzyszą im „wirujące kule i musujące bąbelki”, które możemy oglądać zarówno na opakowaniach Mirindy, jak i materiałach reklamowych. Całość tworzy nową tożsamość wizualną nazwaną „Making an M-pact”. Za rebranding marki Mirinda odpowiada PepsiCo Design and Innovation.

nowy wizerunek mirindy – reklama

Nowa identyfikacja wizualna będzie widoczna na wszystkich puszkach napojów Mirinda, towarach, reklamach, ekspozycjach detalicznych, mediach cyfrowych, na 200 rynkach, na których marka funkcjonuje. Nowa identyfikacja wizualna Mirindy zostanie wprowadzona na 20 wiodących rynkach międzynarodowych od maja 2023 r. Jak informuje koncern PepsiCo, Polska będzie jednym z krajów, w których nowe logo i tożsamość wizualna Mirindy pojawi się najwcześniej. A Ty co sądzisz o zmianach w wizerunku popularnego napoju?

Gustaw Grochowski

Założyciel Design Alley, designer, fotograf, redaktor i były rugbysta. Od piętnastu lat związany z projektowaniem. Fan morza i wszystkiego, co morskie. Aktualnie zacumowany w Gdańsku.

Komentarze

Subscribe
Powiadom o
guest

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x