Pierwsza postpandemiczna designerska konferencja w Polsce. Tematem przewodnim wydarzenia będzie branding i tworzenie identyfikacji wizualnych.
Zostaną poruszone między innymi następujące zagadnienia: ceny identyfikacji wizualnych, etapy pracy nad brandingiem, pozyskiwanie zleceń i klientów na identyfikację, pracy na etat, freelance czy prowadzenie studia projektowego, problemy i wyzwania dla kobiet projektantek.
Wykładowcy i tematy wystąpień
Ania Światłowska:
– Jak zdobyć zlecenia od instytucji kultury?
– Etat w instytucji kontra współpraca freelancerska
– Rebranding instytucji kultury w praktyce
Martyna Wędzicka-Obuchowicz
– Jak pracować i rozwijać się jako freelancer?
– Plusy i minusy pracy freelancera i prowadzenia studia projektowego
– Problemy i wyzwania dla samodzielnej projektantki
Mariusz Ruciński i Grzegorz Derlukiewicz (Redkroft)
– Proces i etapy współpracy z klientami nad brandingiem
– Pozyskiwanie zleceń i budowanie relacji z klientami
– Ceny projektów i koszty pracy nad identyfikacjami wizualnymi w Polsce
Magdalena Ochał i Michał Kocikowski (Kolektyw Badawczy)
– Jak badać projektowanie graficzne?
– Badania, a skuteczny branding
– Koszty i metody stosowania badań w komunikacji wizualnej
Bilety:
Bilety w niższej cenie 125 zł tylko do 31 maja. W cenie biletu: wstęp na wydarzenie, dostęp do nagrań wykładów, prezentacje zawierające kluczowe slajdy. Wydarzenie odbywa się zgodnie z zasadami bezpieczeństwa sanitarnego.
https://ti.to/polish-graphic-design/polish-graphic-design-talks-07/pl
Więcej informacji:
https://www.polishgraphicdesign.com/talks/19-06-2021
Partnerzy wydarzenia:
The Story i Kino Elektronik