Motyw Studio przeprowadziło rebranding popularnej drogerii eZebra. Przyjrzyjmy się bliżej temu projektowi.
eZebra to jedna z najdynamiczniej rozwijających się drogerii internetowych w Polsce. Firma może pochwalić się 2 milionami użytkowników miesięcznie i ponad 30 000 produktów kosmetycznych w ofercie.
Rebranding internetowej drogerii eZebra
Kiedy Motyw rozpoczynał współpracę, eZebra była świetnie prosperującą firmą e-commerce, która rozwijała się głównie dzięki performance marketingowi. Nowe logo było już wdrożone. Brakowało strategicznego podejścia do marki, które pozwoliłoby na dalszy, zrównoważony rozwój.
Współpraca zaczęła się od warsztatów strategicznych i opracowania kompleksowej strategii marki. Określono:
- przewagi konkurencyjne
- tone of voice marki
- oś komunikacyjną
- archetyp marki
Powstał mocny, charakterystyczny key visual marki. Opracowano uniwersalny pattern, który łatwo komponować zarówno w skrajnie poziomych jak i pionowych formatach komunikacji digitalowej. Drugim istotnym elementem key visuala jest sygnet nawiązujący do litery Z, który ma zastosowanie również jako kontener zdjęć.
Rezultatem tych prac jest kompleksowy rebranding. Performance marketing to potężne narzędzie rozwoju e-commerce, ale siła tkwi również w budowaniu marki.
Zakres projektu:
- Strategia marki i copywriting
- UX i UI strony internetowej
- UX i UI aplikacji mobilnej
- Szablony komunikacji marketingowej
- Szablony social media
- Brandbook
Ten artykuł powstał na bazie informacji prasowej wysłanej nam przez Motyw Studio. Jeżeli chcesz, żeby Twój projekt znalazł się na Design Alley to skontaktuj się poprzez formularz kontaktowy albo adres kontakt@designalley.pl