Zmiana logo Sony Music to zmiana typu nie wypada pominąć, ale i nie ma za bardzo o czym pisać.
Sony Music, a właściwie Sony Music Entertainment, to wytwórnia płytowa kontrolowana przez korporację Sony. W sierpniu 2004 połączyła się umową joint venture z firmą Bertelsmann Music Group, tworząc spółkę Sony BMG Music. Wraz z Universal Music Group i Warner Music Group, Sony Music Entertainment jest jedną z trzech największych wytwórni na świecie. Wytwórnia ma polski oddział – Sony Music Entertainment Poland.
Nowe logo Sony Music
Do tej pory Sony Music reprezentowane było przez znak wprowadzony do obiegu w 2009 roku. Logo przedstawiało bliżej nieokreślony kształt, stworzony za pomocą pociągnięcia pędzla. Sam znak świetnie uosabiał kreatywność czy indywidualność, jednak przypuszczam, że był koszmarem w użytkowaniu, zwłaszcza w przypadku skalowania oraz zastosowania na innych polach, niż ekspozycja cyfrowa.
Nowe logo to duże koło, składające się z wielu małych, czerwonych kółek. Znak wygląda jak mikrofon, na który spoglądamy pionowo z góry. Znak bardziej pasuje mi do wytwórni muzycznej, jednak jego skalowanie również może być koszmarem, przez ilość niewielkich elementów. Na stronie www wytwórni możemy zobaczyć, jak logo zostało zanimowane.
Zauważyłem we wstępie, że za bardzo nie ma o czym pisać, bo Sony w żaden sposób nie zaanonsowało nowego znaku. Po prostu pojawiło się ono na stronie ww wytwórni oraz mediach społecznościowych. Co ciekawe z motywów kropek w mediach społecznościowych wytwórnia korzystała już od kilku lat. A Ty co sądzisz o nowym logo Sony Music? Dobra zmiana?