W kończącym się tygodniu nową tożsamość wizualną zaprezentowała marka carVertical. Zobacz co zmieniło się w popularnej firmie dostarczającej raporty o historii pojazdów.
CarVertical to innowacyjna firma wykorzystująca technologię blockchain i analizę danych w sektorze motoryzacyjnym. Jej głównym celem jest stworzenie transparentnego ekosystemu informacji o historii pojazdów, umożliwiającego klientom podejmowanie lepiej poinformowanych decyzji. Dzięki technologii blockchain informacje są zdecentralizowane, niezmienne i bezpieczne. CarVertical gromadzi dane z różnych źródeł, przetwarza je przy użyciu zaawansowanych algorytmów i dostarcza klientom raporty dotyczące historii pojazdu, co umożliwia im poznanie pełnej historii pojazdu przed zakupem i zapewnia większą pewność.
Nowe logo carVertical
Do tej pory firma carVertical, bo taki zapis preferuje marka, reprezentowana była przez logotyp, w którym wyróżniono literę „V”. W odróżnieniu od błękitnej całości znak był żółty, z delikatnym gradientem. Całość nie prezentowała się źle, choć nie jestem fanem tego odcienia błękitu.
W nowym logo carVertical postawiono na jedną barwę – głębszy, jaśniejszy odcień niebieskiego, zamiast jak to było wcześniej – błękitu i żółtego. W logo pozostała charakterystyczna litera „V”, będąca tickiem, wyrażającym aprobatę. Z pewnością nowe logo to nie rewolucja, a całkiem udana ewolucja, bo z jednej strony nie straciło ono charakteru, a z drugiej jest teraz bardziej nowoczesne.
Nowa tożsamość wizualna carVertical
Nową tożsamość wizualną carVertical oparto o odświeżoną paletę barw. Nawiązuje ona w pewnym sensie do poprzedniej kolorystyki marki, bo poza jasnym niebieskim, mamy tutaj błękit i żółty. Trzy podstawowe kolory uzupełniane są innymi jasnymi i wyrazistymi kolorami.
Wraz z rebrandingiem zaprezentowano także nowe maskotki marki. Vin & Vin, bo tak je nazwano, mieszkają w literze „V” i wyskakują w razie potrzeby, żeby pomagać użytkownikom w różnych zadaniach. Od tej pory będzie ich można dostrzec na zdjęciach, filmikach i innych materiałach wizualnych.
Rebranding marki carVertical to wreszcie zupełne odświeżenie aplikacji dla systemów Android i iOS i samych raportów. Raporty na razie mają pokazywać te same dane, co dotychczas, jednak w nowej, bardziej przejrzystej formie. Nowy raport ma być bardziej czytelny i dostosowany do potrzeb użytkowników z mniejszą wiedzą na temat motoryzacji. Finalnie raporty maja pokazywać więcej danych, jednak ta zmiana to melodia przyszłości.
Odświeżenie wizerunku carVertical z pewnością wyjdzie marce na dobre. Klienci powinni docenić odświeżone raporty, a sympatyczne brand hero wprowadzić mogą trochę ożywienia w tej dość poważnej branży. Więcej o rebrandingu przeczytasz na stronie carVertical. A Ty co sądzisz o zmianie, którą przeszedł carVertical?